1.09.2013 SU2004 Москва - Краков
рейтинг: 0+x

АЛД RRJ-95 СУПЕРДЖЕТ-89005 ДАТА/01.09. УТЦ/08.01. ШЕРЕМЕТЬЕВО - КРАКОВ КВС - РОДИН А.С. РАХ - 74. ПРИ ЗАХОДЕ НА ПОСАДКУ В АЭРОПОРТУ КРАКОВ НА ICAS СРАБОТАЛА СИГНАЛИЗАЦИЯ FLIGHT CONTROL SLATS И SLATS LOOKED AND FAULT. КВС ПРИНЯЛ РЕШЕНИЕ - ВЫПОЛНИТЬ ПОСАДКУ НА ЧИСТОМ КРЫЛЕ В АЭРОПОРТУ ВАРШАВА НА ВПП БОЛЬШЕЙ ДЛИНЫ, ЧЕМ В КРАКОВЕ. ПОСАДКА В ВАРШАВЕ В ШТАТНОМ РЕЖИМЕ БЕЗ ЗАМЕЧАНИЙ. ПОЛОЖЕНИЕ МЕХАНИЗАЦИИ НА ПОСАДКЕ БЫЛО БЛИЗКОЕ К НУЛЮ. ГЛАВНЫЙ СПЕЦИАЛИСТ ДУБП АФЛ ГРОШЕВ В.Н.

http://avherald.com/h?article=467d3607&opt=2560

An Aeroflot Sukhoi Superjet 100-95, registration RA-89005 performing flight SU-2004 from Moscow Sheremetyevo (Russia) to Krakow (Poland) with 74 people on board, was on approach to Krakow when the crew received indication of a slats malfunction, stopped the descent at 4000 feet, worked the relevant checklists and decided to divert to Warsaw (Poland) for a flaps up landing. The aircraft climbed to FL100 for the diversion and landed safely on Warsaw's runway 33 at a higher than normal speed about 75 minutes after aborting the approach to Krakow.

обсуждение

03 Sep 2013 20:17 (опубликовано: skydiver000)

рейтинг: 0+x

fancy-divider.gif

Читайте далее

fancy-divider.gif

Случайные статьи